Friday, March 16, 2007

Over polarsokken en oorverwarmers


Momenteel loop ik hier thuis rond met geïnsuleerde thermisch efficiente superieure waterresistente schoenen, donzen wanten waar minstens een bataljon ganzen collectief pluimen voor heeft bijgedragen, zijdezachte supergezellige fleece die fantastisch voelt en zoveel thermisch ondergoed, dons en gore-tex dat het Michelin-mannetje vergeleken bij deze elegante verschijning een anorectisch kereltje is.


U raadt het al: vanmiddag ben ik (het laatste deel van) het gesponsorde materiaal mogen gaan afhalen in Bornem, waar de hoofdzetel van The North Face is gevestigd. Geen existentiële crises meer voor de kleerkast. Lichtgewichte, ijzersterke, superwarme en - misschien niet strikt noodzakelijk voor de beoogde doeleinden maar toch ook een niet helemaal te verwaarlozen factor- supertrendy vestjes! Als ik al niet boven geraak, dan zal ik toch de meest sexy klimmer in base camp zijn. Ik trek mijn muts recht (machine washable!), struikel over de tenten, land comfortabel op een hoop slaapzakken en mik de seamless tight heather grey baselayer system in de moonlight ivory rugzak die naast de atoll blue duffelbags ligt. What a day...


Bedankt The North Face, dankuwel Jan Van Hoof!


Foto: Jan Van Hoof, baas The North Face Benelux.


U wil ook wel zo een hippe vest? Een skibroek voor de zomer is geen slecht idee met de frequente klimatologische verwarringen? Of U had eerder een stevig paar sandalen voor die wandelvakantie in de Ardennen in gedachten? Innovatief, technologisch hoogstaand en polyvalent materiaal voor mannen, vrouwen en kinderen in The North Face Store, Wiegstraat 19 te 2000 Antwerpen. Ma-Do 10.00-18.00 u; Vrij- Za 10.00-18.30 u

No comments: