Sunday, March 25, 2007

The Point of No Return

De vrouw aan de kassa in de GB- het type dat zweert bij vegetarische tofu en een struik andijvie- kijkt me lichtjes misprijzend aan als ze de enorme hoeveelheden candybars, snoepgoed en chocola ziet passeren over haar band. Met het totaal aantal calorieen dat hier door haar handen gaat, kan je een raket naar de maan lanceren. Ik maak een verontschuldigend handgebaar, ze grijnst en steekt bemoedigend haar duim op als er een pak (gedroogd) fruit passeert.
Ondertussen zijn voorgaande items, tesamen met al mijn klimmateriaal, reeds vertrokken per cargo naar Kathmandu. Van geordende chaos in de garage naar een overzichtelijk geheel van zakken en tonnen, een denkoefening om alles effectief ingepakt te krijgen die allerminst een sinecure was. Mijn materiaal is vertrokken, this is The Point of No Return. Ik heb er zin in!





Foto's: materiaal en eten (voor-en-na inpakken); kantoor Brucargo Gulf Air (Brussels airport)


No comments: