Thursday, April 12, 2007

Everest Base Camp!

Here I am. Everest Base Camp. EVEREST BASE CAMP! Vreemd
genoeg, wat me het minst intrigeerde was hoe ik het in
godsnaam weeral had klaargespeeld om hier te geraken.
Ik veronderstel dat ik het onbewust wel wist. Als er één ding is
dat ik wel geleerd heb uit het reizen naar vreemde plaatsen, is
dat de beste manier om dingen voor elkaar te krijgen is, er
gewoon voor te gaan en ze te doen. Filosofeer niet te veel over
hoe je naar Bangladesh gaat trekken. Koop een ticket, haal een
visum, pak je rugzak en het gebeurt gewoon.
The best way to make your dreams come true, is to wake up.



Base Camp is één enorm grote vlakte, bezaaid met rotsblokken
en ingesloten door bergen. Her en der verspreid staan reeds
clusters van gele, rode en blauwe tentjes. En daar komt er
straks nog eentje bij!








Foto's: Everest Base Camp met op de achtergrond Mt. Everest ; onderweg met de jeeps en expetruck naar Base Camp; installatie van Base Camp

1 comment:

hilde de backer-lanslots said...

Hallo Marjolein,

Door het aanhoudende goede weer, kunnen we hier genieten van al het ontluikende groen. De meiklokjes schieten als het ware elke dag een cm meer naar boven. Zodra ik ze kan plukken, zet ik ze in een vaasje en draag ze dan speciaal aan U op.

Groetjes

Hilde