Tuesday, April 24, 2007

Terminale bulldog

Oh Jeez. Ik voel me oud, seniel, debiel en incontinent. Sinds een kleine week al loop ik rond met een serieuze verkoudheid, die maar niet lijkt te beteren, integendeel. Mijn neus en keel zitten vol snot, wat het nog moeilijker maakt om te ademen, en ik bas gelijk een terminale bulldog.

Vanmorgen bij het wakker worden had ik opeens een joekel van een bloedneus. Wow! Wat een ravage man! Blood is splashing all over me. Het is nu 4 (!) uur later, ik krijg het bloeden niet gestelpt, mijn wc-rol is er al lang doorgejaagd dus bij gebrek aan beter zit ik hier met een tampax in mijn neus.


Bloed in mijn keel, snot in mijn hoofd en o.b pro comfort in mijn neus.

Ik hoop dat ik het lang zal volhouden. Maar ja, ik hoop ook altijd dat ik de Lotto win zonder mee te spelen.


5 comments:

philippe said...

Beste Marjolein,

Hopelijk gaat je verkoudheid en bloedneus snel voorbij!
Moge de sneeuw, ijscondities en het weer meezitten!
Ik stuur je nog een portie energie en een regenboog van geluk,nog veel succes de komende dagen,je bent een bijzonder iemand!!
Heb een paar boeken en kaarten aangeschaft om beter te kunnen volgen.
Warme groeten(zal je soms wel kunnen gebruiken bij zo'n lage temperaturen),philippe

May said...

Hey hey, het bloedneus verhaal met de OB klinkt bekend in onze neuzen. je moet creatief zijn op zulke momenten. maar ... je komt er wel en vergeet niet, binnenkort kan je een van de allerlekkerste Pizza's van heel de wereld gaan eten in "The Fire & Ice" in KTM. als dat je wat extra moed kan geven ...
lieve groetjes, May & John

Gerlinde De Bruycker said...

Dag Grote Zus,

Uw Kleine Zus vroeger altijd Snotneus noemen, maar er nu zelf mee zitten! (om van bloedneuzen nog maar te zwijgen) - Zo zie je maar, don't mess with the Little Sis ;)
Even serieus, ik volg je blog elke dag met heel veel spanning en ook wel een beetje bezorgdheid, maar ik weet dat je daar goed op jezelf let. Geniet er ten volle van en wees maar zeker dat elke trouwe lezer hier ook echt geniet van je superleuke blog.
Kben fier op mijn Marie-Jo!

Vele warme kusjes, een boulet-special + kleintje met mayo en een warmwaterkruik toegewenst daar,
xx GerlindeSmurf

Unknown said...

he mi chica,

Amai.
Pffffffffffffffffffffffffffff.
Waw!
Zucht.
Aaaaarrrgh.
Jeetje.
MMmmmmmm.
Tjongejonge!
Gosh.
?
!
...

= zo ongeveer de weergave van mn dooreengeklutste innerlijke zelf wanneer ik jouw verhalen lees.

En de kreet bloed-zweet-en-tranen is van Mount Everestiaanse oorsprong, dat kan niet anders!

Ik wens je heel heel veel sterkte en zend je een virtuele, onzichtbare, maar uiterst krachtige violette amulet:




onder het motto:
een alumette verdient een amulette!

vele vele vele zoenen
en alle kracht van de wereld.

jasmine

Karen said...

Marjo!

Het krat tigerbalm ten spijt (vandaar dus dat ze er in Thamel mee naar je hoofd smijten!), maar als er iemand is die die 'common cold' bij de keel kan grijpen en de kracht vindt om door te zetten, ben jij het wel!
Ik volg je tocht vol spanning en onder supporterskreten. Elke morgen werp ik een blik op je oranje gevel die ligt te blinken in de zon en mijmer ik: 'ze haalt het wel, die Marjo. No worrie, chicken curry...'

Voor op elk moment van de dag: een warme knuffel, een good kharma-boost en alle mogelijke meevallers van de Himalaya!

Go Marjo!
Fanclub Kanaal Brussel-Charleroi

X!