Thursday, April 19, 2007

High-Pod

Oh, oh, I did it again. Mijn mp-3 speler heeft het begeven. Is het echt een vloek die over me hangt, is het mijn straf om technologische hoogstandjes te gebruiken in de woeste grootsheid van de bergen, of zit er gewoon te weinig zuurstof in de lucht op deze hoogte zodat de harde schijf gecrasht is? Wie zal het zeggen.. Now I'll just have to stick to an old refrain/ that keeps on running through my brain.

De harde schijf van de satlaptop geeft gelukkig niet af, he's a battle-worn but faithful friend. Al vrees ik soms dat de koude het 'em zal doen. Per slot van rekening zit ik hier te tokkelen op een computer stevig ingeduffeld in een polarjas, met handschoenen en twee paar mutsen op, terwijl er witte wolkjes uit mijn mond komen.

1 comment:

Anonymous said...

Hallor Marjolein,

Binnenkort zet ik een korte update in het Nieuwsblad ove rje expeditie. Kwestie van de sponsorgelden te laten komen ;-)

kor